Mooie trendy meubels
Gratis verzending In Nederland
Eenvoudig retour 14 dagen bedenktijd

696+ Reviews

Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking, wij helpen je graag verder

Er wordt zo vaak gezegd dat je een online winkel "onder de noemer dan houden we de kosten lekker laag” vanaf een zolderkamer kan runnen. Dat is inderdaad een filosofie, maar niet de filosofie die wij nastreven. Als online winkel heb je inderdaad de hele wereld als potentiële klant en maakt vestigingsplaats of kantoorpand niets uit. Wat wel uitmaakt is hoe en op welke wijze je jezelf presenteert.

Wij van Tiqqel.nl zijn daarin redelijk eigenwijs. Noem het een tiqqeltje anders. Wij maken goede afspraken met onze leveranciers en logistieke dienstverleners. Afspraken die niet alleen goed zijn voor onze partners, maar ook zeer zeker voor jou. Dit proberen wij zo transparant mogelijk te doen. En mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kan je ons met je vraag of opmerking altijd contacten. Wij helpen je graag. Vragen, opmerkingen en klachten kunnen tenslotte verbetering in gang zetten. En uiteraard mag je ons ook altijd een compliment doorgeven.

Heb jij nou een vraag die hier niet tussen staat, stel de vraag dan gerust aan een van onze medewerkers door middel van een belletje of een mailtje

Over Tiqqel.nl

Waarom bestellen bij Tiqqel.nl?

Tiqqel.nl is een online woonwinkel waar je prachtige en betaalbare home & living producten voor in de woonkamer, slaapkamer, kantoor of tuin kan kopen. Vanuit Tiqqel.nl kijken we op een iets andere manier naar de wereld van online meubels verkopen. Wij zijn wars van alle keurmerken, reviews en meer van dat soort borstklopperij. Neemt niet weg dat we deze partijen niet serieus nemen, maar dan wel op onze eigen manier. Wij zijn van mening dat wanneer je eerlijk, open en transparant zaken met elkaar doet, dat onze dienstverlening niet bevestigd hoeft te worden middels het plaatsen van dure keurmerk- en review licenties op onze website. Die kosten verrekenen wij liever in de verkoopprijs. En om dat alles te bewerkstelligen hebben wij goede afspraken gemaakt met onze leveranciers waar het gaat om de inkoop, logistiek of betaling. Daar draaien wij onze hand niet voor om. We zijn tenslotte een tiqqeltje eigenwijs. 

  • Breed assortiment
  • Goede service
  • Lage prijzen
  • Optimale prijs/kwaliteitverhouding
  • 14 dagen bedenktijd
  • Altijd de nieuwste trends
  • Toegewijd en gespecialiseerd team
  • Altijd een snelle reactie op vragen

Waarom is Tiqqel.nl zo goedkoop?

De medewerkers achter Tiqqel.nl hebben jarenlange ervaring in de online verkoop van trendy meubilair. In al die jaren hebben zij zich dan ook bewezen een betrouwbare partner te zijn waar het gaat om online winkelen. Tiqqel.nl heeft goede afspraken gemaakt met al haar leveranciers. Wij doen niet mee aan exceptionele marketing campagnes, zijn wars van duur betaalde keurmerken en weten tenslotte de prijs laag te houden door geen gebruik te maken van dure winkelpanden. Dit alles vertaalt zich in het kunnen aanbieden van A-merk meubels tegen een scherpe prijs.

De beste service van Tiqqel.nl

Ofschoon Tiqqel.nl relatief weinig aan marketing doet (dit kost immers veel geld), geen gebruik maakt van betaalde keurmerk instanties die het gehele bedrijfsproces monitoren en alles zelf uitvoert hebben wij gemiddeld toch 40.000 bezoekers per maand. Wij beseffen ons terdege dat er dan best iets fout kan gaan. Sterker, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. ook bij Tiqqel.nl. Doordat de lijnen kort zijn kunnen wij snel en doeltreffend ingrijpen. Wij streven altijd naar een klantvriendelijke oplossing. En hiermee bedoelen we dan ook echt een klantvriendelijke oplossing.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Tiqqel.nl?

Kantoor en postadres (geen bezoekadres)
Titaniumweg 4
8304 BR Emmeloord

088-1225004 

info@tiqqel.nl

KvK nummer: 64513564

BTW nummer: NL855.699.036.B01

Iban nummer: NL38 RABO 0307 4125 47

Levering en verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Tiqqel.nl laat haar bestellingen door externe logistieke partners in geheel Nederland en België bezorgen. Onze transporteurs leveren standaard gratis (groot)meubels op de begane grond af. Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW. Voor verzending en bezorging in België worden extra kosten in rekening gebracht. Bezorgkosten naar België bedragen € 24,95.

Kan mijn bestelling worden geleverd als ik niet thuis ben?

Alle grote artikelen worden met een vrachtwagen geleverd. Ons team neemt altijd minimaal een dag voor de levering telefonisch contact met je op om de levering voor de volgende dag of een andere leverdatum vast te stellen. Indien gewenst, kan in gezamenlijk overleg, altijd een gewenste (andere) leverdatum afgesproken worden.

Duurt het leveren van producten in vakantie periodes langer?

Na de zomervakantie en rondom kerst merken wij elk jaar weer dat de levertijden iets kunnen uitlopen, dit hangt natuurlijk ook af van vakanties van onze leveranciers. Wij proberen dit zo duidelijk mogelijk vooraf aan je te melden.

Hoe lang is de levertijd indien er staat: ‘op voorraad’?

Voor de producten waarbij staat: ‘op voorraad’ geldt dat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers. Ervaring leert ons echter wel dat deze producten een gemiddelde levertijd hebben van circa 3-5 werkdagen.

Leveren jullie ook in België?

Jazeker, de bezorgkosten naar België bedragen € 24,95.

Leveren jullie ook op de waddeneilanden?

Levering van grootmeubels is standaard op het vaste land. Het vervoer van grootmeubels naar eilanden is op aanvraag.  Onze klantenservice zoekt dit graag voor je uit. De extra transportkosten kunnen rechtstreeks aan de transporteur betaald worden.

Wat zijn de kosten met betrekking tot het bezorgen op een verdieping?

Onze transporteurs bezorgen alleen op de begane grond.

Betaalmogelijkheden

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingsmail en nemen wij voordat we jouw bestelling uitleveren telefonisch contact met je op om een afleverdatum af te spreken. Wij houden van duidelijkheid. Bij betalen geldt dat alle getoonde verkoopprijzen inclusief BTW zijn. Je kan betalen middels iDEAL, Paypal, Bancontant / MrCash, creditcard, PIN, contante betaling of bankoverschrijving.

iDeal betaling

iDeal is de meest bekende betaaloptie in Nederland. Met iDeal kunt je via alle bekende banken online betalingen plaatsen. Heb je toegang tot internetbankieren bij ING, SNS Bank, Friesland Bank, ABN AMRO Bank, SNS Regio Bank, Fortis Bank, Rabobank, ASN Bank of de Triodos Bank? Dan kan je zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste en veiligste manier van betalen op internet.

De voordelen van iDeal is dat je gratis, snel, simpel en veilig online betaald via je eigen bank.

PayPal betaling

PayPal is een van de grootste beveiligde online betaalservices ter wereld en wordt o.a. veel gebruikt door Marktplaats.nl. Het voordeel van betalen via PayPal is dat wanneer je een bestelling niet ontvangen hebt, het aanschafbedrag automatisch kunt laten terugstorten op jouw rekening. Via PayPal kan je vanaf je eigen 'prive' online PayPal rekening of met je eigen credit card betalen. De voordelen van PayPal / Creditcard
 betalen is dat dit gaat via een SSL-Beveiligde server. Je credit card gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Het gebruik van PayPal is bij Tiqqel.nl geheel gratis.

MasterCard (creditcard)

Het is ook mogelijk om te betalen met jouw MasterCard creditcard. Jouw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Wanneer je gebruik maakt van de optie betalen via Mastercard dan wordt er een creditcard nummer (de 16 cijferige combinatie op de voorkant van jouw kaart) en een CVC code (de laatste 3 cijfers op de achterkant van jouw creditcard) gevraagd.

VISA (creditcard)

Het is ook mogelijk om te betalen met jouw VISA creditcard. Jouw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Wanneer je gebruik maakt van de optie betalen via Visa card dan wordt er een creditcard nummer (de 16 cijferige combinatie op de voorkant van jouw kaart) en een CVC code (de laatste 3 cijfers op de achterkant van jouw creditcard) gevraagd.

Bancontact / MisterCash

Bancontact / Mister Cash is de meest bekende betaaloptie in België. Met Bancontact / Mister Cash kan je via alle bekende banken online betalingen plaatsen. Heb je toegang tot internetbankieren bij KBC, Dexia, Fortis Bank, Fintro Bank, Axa Bank, CBC Bank, VDK Spaarbank of de ING Bank? Dan kan je zonder speciale software gebruikmaken van Bancontact / Mister Cash, de makkelijkste en veilige manier van betalen op internet. 

100% Achteraf betalen via Billink

Bij Maxshopping.nl is het mogelijk om 100% van het aankoopbedrag achteraf te betalen. Dit gehele betaalproces wordt in opdracht van Tiqqel.nl door Billink uitgevoerd. Met Billink kun je veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen binnen 10 dagen na ontvangst van je bestelling.

Als je kiest voor achteraf betalen, dan ontvang je eerst je bestelling thuis. Je kunt je bestelde product(en) thuis bekijken en ontvangt een digitale factuur waarmee je de betaling kunt doen. Billink verzorgt het betaalproces hiervan voor ons. Binnen enkele dagen na de bestelling ontvang je een digitale factuur om de bestelling te kunnen betalen. Je kunt uit verschillende betaalmethoden kiezen om de betaling uit te voeren. Achteraf betalen via Billink kan tot een bedrag van € 300,00.

Billink hanteert een strikt privacy beleid, deze staat omschreven in haar privacy statement. Na het invoeren van je gegevens voert Billink een kredietcheck uit. Op basis hiervan, kan het gebeuren dat je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van achteraf betalen via Billink. Wil je weten waarom je niet in aanmerking komt, dan raden wij je aan om contact op te nemen met Billink, zie www.billink.nl.

Als Billink, op basis van de kredietcheck, aangeeft dat je in aanmerking komt om gebruik te maken van achteraf betalen, dan krijgen wij dat gelijk door. Je bestelling zal dan ook zo snel mogelijk verstuurd worden.

Mocht je de betaling via Billink niet op tijd overmaken, dan zullen er wel extra kosten door Billink in rekening worden gebracht. Hier brengt Billink je van op de hoogte. De kosten voor betaling via Billink bedragen € 4,95.

Rembours

Betalen bij ontvangst? Dat kan via PIN of contant. De kosten voor betaling onder rembours bedragen € 6,95. 

Bestellen, omruilen of retourneren

Informatie voordat je bestelt

Super, je hebt een leuk product op Tiqqel.nl gevonden. Wanneer je op BESTEL NU klikt, ga je naar de bestelpagina. Op deze overzichtspagina zie je bij stap 1 jouw gekozen bestelling. De getoonde prijs is inclusief BTW.

Bij stap 2 op dezelfde pagina kan je jouw gewenste betalingsmethode kiezen. Betalen kan middels iDEAL, Paypal, Bancontant / MrCash, Creditcard of bij aflevering middels contante betaling of PIN. Wanneer je kiest voor contante betaling of PIN dan vragen we een administratieve bijdrage van € 6,95. Tevens kan je bij stap 2 aangeven of je jouw bestelling wilt laten bezorgen op jouw adres of dat je deze zelf wilt ophalen. Voor het bezorgen in Nederland brengen we geen verzendkosten in rekening. Wanneer we jouw bestelling moeten bezorgen in België dan vragen we een kleine bijdrage in hoogte van € 24,95.

Tot slot kan je bij stap 3 je persoonlijke gegevens invullen. Tijdens het plaatsen van jouw bestelling is het mogelijk een alternatief bezorgadres in te vullen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen je bestelling bij de buren te laten bezorgen als je zelf niet thuis kunt zijn op het moment van levering.

Wij maken gebruik van een streng beveiligde betalingsomgeving. Dit houdt in dat alle gegevens veilig worden “opgeborgen” en dat de SSl payment security garant staat voor een veilige afhandeling van jouw bestelling.

Retourneren van jouw bestelling

We horen dagelijks dat het online bestellen van meubels best wel eng is. En dat begrijpen wij vanuit Tiqqel.nl volledig. Over het algemeen gaat het toch om een grote aankoop. Om deze reden hanteren wij dan ook een zichttermijn van 14 dagen (het alom bekende herroepingsrecht). Ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden over je aankoop? Geen enkel probleem. Wij gaan uiteraard meteen kijken hoe we je kunnen helpen en hoe we een gepaste oplossing kunnen vinden. Je kunt, voor zover redelijkerwijs mogelijk, alle bij Tiqqel.nl gekochte artikelen compleet en in de originele staat binnen de zichttermijn retourneren. Wanneer wij de goederen in correcte staat (dus geen gebruikerssporen en beschadigingen) hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag minus de kosten voor retourhalen binnen 10 werkdagen terugstorten naar het bij ons bekende bankrekeningnummer. De kosten bedragen € 35,00 bij 1 artikel. Voor meerdere artikelen wordt er € 5,00 extra per artikel in rekening gebracht. Voor retourhalen uit België bedragen de kosten € 75,00. Uiteraard is het mogelijk dat jezelf de goederen terugbrengt naar ons magazijn.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. 

Klacht

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je riendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens zijn info@tiqqel.nl of 088-1225004 

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tiqqel BV bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Herroeping

Formulier voor herroeping (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen).

Aan:
Tiqqel BV Duit 1
8305 BB Emmeloord

info@tiqqel.nl

 

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [……………………………………………….]*

herroept/herroepen*

Besteld via*: Tiqqel.nl / Beslist.nl

Besteld op*/ontvangen op* […………………………..]

Naam consumenten(en):

Adres consument(en):

Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

………………………………….

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen